fika å fjantar

Tränat idag igen, ska snart öka till 3 ggr/vecka, för jag börjar tycka det e riktigt kul! ( F.d soffpotatis ) Hoppas jag får lite muskler snart!!

Träffade en gammal vän å tog en fika + promenad, riktigt trevligt! Men fika alltså....Jag blir så rastlös. Speciellt när man inte får röka inomhus längre. Kaffet e uppdrucket...å sen då? Då börjar det spritta i benen å jag vill därifrån. Nä, jag har aldrig vart nån fika-människa.



Var inne på en chat site nyss, där en man vill starta en chat med mig, men jag ignorerade honom - å då säger han " Your neck is old" Hmm...
Måhända e det så, men så jäkla omoget att förolämpa en för att man ej vill chatta...Ja, Hero Daytona, handlar det bara om sårad manlighet?
Fjanterier!!

See u later ;)

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0