För gammal, ung å ofinsk.

Jag tackar min lyckliga stjärna att jag har tak över huvudet, men jag vill hemskt gärna ha en annan lägenhet. I storstan är det svårt, och jag blir så arg över att vissa fastighetsägare vill att man ska vara mellan 18-28, 55+ eller ha ett visst ursprung. Hörde om ett bolag som bara tar emot finländare.
Hm....Men JAG då?! Jag e för ung och för gammal och för ofinsk att få välja vart jag vill bo, r.s så får jag inte ens chansen. Vart e vi på väg! Blir så irriterad.

image59

Irriterad!!!

Annars så har det varit en bra dag, solat med vännen å hennes valp, storstädat å käkat hallonsorbet. Gottt gotti gott gott!

Imorgon ska jag få 2 inneboende, jag berättar mer imorgon, tihi...adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hahaaa.....fasen va sur Ludde var där....vill bara påpeka att jag inte brukar "plåga" honom genom att klä ut honom....hmmm.....ofta! Syns imon big sista! Pöss!

2008-06-04 @ 21:59:19
URL: http://systerochjag.blogg.se

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0