Grillkväll och sommar makeup!

Hej mina goingar ;D
 
Vädret är super fortfarande och en dag på stranden väntar!

Fy sjutton vad seg jag var igår.....drack lite mkt vitt vin på fredagen och blev straffad med en betongkeps igår. Ett tips som jag glömde följa är att bälga i sig vatten innan man går och lägger sig!

Det funkar faktiskt, annars är resorb vätske ersättning bra med! Jag har testat revigör, det var inget speciellt och dyrt med!

Sambon mixar ner skalet av ett kaktusfikon med juice och dricker innan festen börjar! Han tycker det är jättebra! Men bästa tipset e väl att inte dricka alls ;P

Hur som helst! Vad har ni haft för er i helgen? Gjort ngt kul?

Som jag har sagt innan ska naglarna vara färgglada i sommar, gärna åt pastell hållet!

Som dessa lack från Isadora

image47


Makeup i sommar ska även det vara färgstarkt, tänk tropik, regnskog!



image48



Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0