Hultsfred 08

Hallå alla godingar! Nu är jag tillbaka igen :)

Jag har sett så mkt bra musik, druckit som man bör på festival och umgåtts med alla sköna människor!

Lite av de konserter jag såg var Håkan Hellström, Markus Krunegård, Simple Plan, Jimmy eat world, Säkert och massa andra bra band/artister! Men hör och häpna Linkin Park ställde in pga av sjukdom, va deppig jag blev alltså och våra tält grannar med som var större Linkin Park fans än mig!

Sverigematchen kollade vi med på så klart! Fy sjutton....det var jämt men Spanien hade mer TUR helt enkelt!

Ja det är väl inte så mkt mer att säga! Här kommer lite bilder iaf!




En suddig bild på Håkan, bästa konserten alltså!




Säkert konsert, där Markus Krunegård hoppade in i slutet!




Petra och Peppe Pink!




Erica tuperade mitt hår....snyggt va...haha :D




Trött i tältet!




Min älskling utanför Those dancing days konserten! Han e lite trötter!

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0