Jag avskyr

Fan vad jag hatar falska människor! Ursäkta att jag svär, men jag gillar att svära..det e bara ord. Ord kan såra, ord kan betyda ingenting eller betyda allt, men i mitt fall...jag älskar ord och jag tolkar dom utefter en sak...Ord kan betyda allt och inget beroendes på vem som sa och vem som tolkade. Jag gillar förövrigt klangen i en svordom.
Men, tillbaka till ämnet.
Falskhet. Alla har ni väl vart med om det? Det gör ont om det var en nära vän, eller hur..men det gör även ont om det var en back-stabbing-bitch på ditt jobb eller skola. Ska man ta åt sig? Nej det ska man inte....men man gör det ändå. När en "vän" pratar skit bakom din rygg...eller när en obekant snackar-som inte ens känner dig?! Nånstans känns det, det gör ont.Varför kan inte folk uppmuntra varandra istället å glädjas åt varandras lycka? Varför måste man vara elak.



Kommentarer
Postat av: Tina

Elaka människor e bara små och har dåligt själförtroende, därför måste dom trycka ner andra för att verka bättre inför sig själva.

Nästa gång nån e elak eller pratar bakom ryggen på dig - ta inte åt dig, tyck synd om den stackarn istället å borsta av dig kommentaren å gå vidare. :0)



En annan sak: Kan ni inte skriva vilken syster det e som skriver, eller tar det bort syftet?



Kram Tinytina

2008-06-26 @ 23:30:24
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Hmm joo vi har funderat på det....hittills har jag skrivit med fet stil på texten....fast det kke inte e tillräckligt klart! Japp ska fundera på det! Tack för feedbacken Tina! Kram!

2008-06-26 @ 23:53:35
URL: http://systerochjag.blogg.se/
Postat av: storasyster

helt rätt tina...om båda sakerna!!kram

2008-06-27 @ 10:21:57
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0