Kvalster och en tappad tand!

Hello party people! Sitter här och knattrar igen!

Kommit på vad ni ska göra på midsommar än?

Själv ska man med sambon och familjen till landet, basta, bada, käka massa jordgubbar och god mat! Vet inte vad jag ska ha på mig än bara. Mina pengar sinar, men vill ha ngt nytt ändå. Får kolla med hundögon på killen ;D Haha nee då! Vad ska ni ha på er? Tell me!

Annars har man ringt tandläkaren för tid, lyckades gnissla sönder framtanden på Hultan *suck* Skulle haft med mig min bettskena. Sen har vi satt på kvalster överdrag till sängen, sambon är jätte allergisk mot dom små jävlarna!

Gjorde dom där bokmärkena jag skrev om förresten :D

Här kommer en bild på bokmärket och boken jag läser nu, intressant!



Annars blir det filmkväll ikväll! Ska se Rec, Funny games U.S. och Dumpad....just det på tal om film! På lördag kommer SATC filmen. Ska ni se den? Det ska jag :D

Puss på er från Lillan

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0