mina plastikoperationer

35 år nu....snart 40...rynkorna har - utan förvarning, smygit sig på. Ena dan 30 och får fortfarande visa leg på bolaget (och även blivit nekad att köpa då jag inte hade id-kortet med mig!! Arg jag var på den lilla flick-snärtan som satt bakom kassan...)
Plötsligt, slutade ALLA fråga efter leg. Helt sjukt! Vad hände?! En förevigt obesvarad  fråga jag har...nåväl...läskigt e det.
Nu är man kvinna...medelålders sådan...snart. KUL! Tack å lov raggar fortfarande unga killar på en. Hahahah!
Så jag plastikopererade mig lite snabbt, a la L.A eller Hollywood, som ni ser ;) Michael Jackson näsa å allt...fint va?! Hehe.
Kanske inom några år...Men ärligt, det finns massa heta KVINNOR!!!

u like?! LOL


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0