Mjau

Katterna verkar ha anpassat sig fort! Honan e lite försiktig, men har tydligen för vana att snutta på ens öronsnibbar..Blä! Vill helst att endast min kille gör det...men ok, lillkatten får göra det lite. Haha. Hankatten e en cool kille, en aning busig. Han ska hålla på putta ner allt, gå in i varenda låda å han älskar vatten. Gärna skvätta ut allt vatten från skålen ....Kul med sällskap, hoppas dom tycker likadant?!



Vi har vart i Danmark...jag, lillsyrran+kille och mammi. En sån där dagstur till Fredrikshamn. Jäkligt nice väder, lite shopping och mat,  å vi solade på "Palmstranden". Mjukaste, skönaste sandstranden med lite palmer runtomkring. Jag å syrran tog seden dit vi kom å drack några öl-dom andra körde vatten...partypoopers, hehe. Resan var trevlig, men LÅNG! Från tidig morgon till sen kväll. Helt slut när jag var hemma vid 12...Hoppas att allt e bra med er! Förresten, det finns en affär som heter "Tiger" i Fredrikshamn. Allt kostar från 10 å uppåt, dom har allt möjligt där. Typ "Lagerhouse", fast mindre. Köpte ett nytt smaskigt nagellack, för 20 danska.



Allt bra med er? Hörs sen, xxx.

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0