någon vaken?

Varit vaken i 2 ½ timmar redan...Rökt min morgoncigg och druckit mitt morgonkaffe, kollat på tv å surfat lite..å nu börjar jag bli lite trött igen. Inte bra.

Lillasyster ska komma hit senare idag, vi ska laga nåt gott och tjôta lite. Ska bli roligt!
Jag blir galen på det här vädret...alla blir väl det. Alla verkar lite off. Längtar efter värme å sol, doften av hav, sand mellan tårna, glass, en kall öl på nån mysig uteservering, sommarkläder å flip-flops. Svala sommarkvällar å flirtiga ögonkast.
Nu är det bara regn och grått. Känns som höst. Inte konstigt folk blir deprimerade här i Sverige.

Nåt positivt nu, är att jag börjat träna! Då behöver det inte vara sol. Jag har alltid rört på mig, men inte såhär regelbundet. 2 ggr/vecka...en bra start! Slarvar med maten emellanåt, äter för ovarierad kost, så jag gick å köpte proteinpulver. Wow, dom där burkarna är STORA. 1 kg. Kände hur musklerna började svälla så fort jag betalade för burken...Smakar sådär, men jag längtar efter att dricka mitt protein. Då vet jag att jag ännu en gång tog mig i kragen å gick och träna. *stolt*




Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0