Solsängar!

Hej gullungar! Idag har min allergi varit värre än värst, fy fan vad jobbigt det är! Jag lider med er andra som har allergi. Hela dagen, förutom en timma vid havet har vi letat hammock kuddar och solsängar. Det är så dyrt! Men till slut fick vi ge upp och köpa dom dyra jävlarna ändå *suck* Men det känns så lyx att sola i dom. Tycker ni oxå borde unna er eran alldeles egna solsäng om ni inte har ngn. Annars stör jag mig på alla pengakåta brudar på tjejforumet jag pratat om innan. Allt handlar om hur mkt dom shoppar för och det är MÄRKET som är det viktiga!


Som dom här två klockorna som är typ likadana bara att den ena kostar 200 och den andra 800, det är ju INGEN skillnad!


image56      image57

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0