Systra min! :D

Idag ska jag till min stora syster som sagt! Det ska bli trevligt! Vi får väl försöka ta ngt foto och lägga in här iaf. Nu har jag inte köpt ngt månadskort, eftersom jag jobbar först i juli! Därför ska jag åka med rabattkort, med detta kortet kostar en resa på tre mil give or take 40 spänn, det är ju sannslöst! Då ska vi inte snacka natt taxan...shit asså!

Är det lika dyrt att åka hos Er?

Aja strunt samma! Pengar e som killar....dom kommer och går :D

Annars känns det lite bättre idag! Har varit ute och gått före frukosten....jag och sambon ska göra det varje dag nu....yaaay! Kke blir det Beach 2009 istället hehe. Äsch vem bryr sig....jag är fin, mullig som smal och det e du med. Tänk va tråkigt om alla såg likadana ut! Inne på tjejforumet e det snack om utvik och tjejer med blont hår och plast i hela kroppen. Visst vill man va ett runk objekt för diverse pervon...fine....good for U! ;P




Ett bra exempel på det jag pratade om :D





Natasha Peyre: Billig och skabbig! Carin da Silva: Classy och naturlig!

Kommentarer
Postat av: michaela

vill bara fråga..

vad sätter ni gränsen för vad som är onaturligt?

silikon som man opererar in,

hår som färgas, rakas bort, klipps eller permanentas,

smink som man färändrar hela ansiktet med,

bh som formar om brösten,

parym eller deo som ger kroppen en onaturlig doft,

strumpbyxor eller klackar som ger en snyggare ben, jeans som formar rumpan?



mycket här i världen är fejk, tro inte att man slänger ut flera tusen, skär upp sig själv, faktist- förnedrar sin kropp- för att man planerar att hamna på playboys framsida. man gör nåt sånt för att man mår dåligt över sin kropp, att kalla nån billig och fejk är ganska extremt, snälla, tänk till en extra gång bara innan ni slänger ut såna kommentarer.



natacha peyre har för övrigt en blogg som är väldigt söt och välskriven, www.peyre.blogspot.com ta en titt där, hon verkar faktist va en hygglig tjej med fötterna på jorden.



/billig och skabbig

2008-06-26 @ 10:27:57
URL: http://michaelaboren.blogspot.com
Postat av: storasyster

för mig handlar inte blondinidealet bara om utseendet(men det börjar där)utan om vad det signalerar. Hade jag haft en dotter hade jag uppmuntrat henne att söka sig till ett annat ideal. Mår hon dåligt-så hade jag inte skickat henne till en plastik kirurg i första hand.

Alla är mer eller mindre fejk, ja, men jag föredrar mindre fejk.

2008-06-26 @ 13:39:20
URL: http://systerochjag.se
Postat av: Lillasyster

Alla strävar väl efter att vara fina....som t.ex. Carin da Silva....hon tränar, shoppar, sminkar sig och är med och visar upp bikini för en tidning inriktad för kvinnor. Hon stoppar inte in plast i kroppen, hon färgar inte håret blont trots att hon är klart mörkhårig, hon framställer sig inte som en blåst brud, hon visar sig inte naken i tidningar inriktade för män....men det gör tjejer som Natasha och Marie plosjö....jag tycker det e tragiskt!

2008-06-26 @ 14:46:58
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0