Ungkarl!

Ibland beter jag mig som en....iaf. matmässigt.

Orkade inte göra ngn middag så det fick bli knäcke med tonfiskröra. Abbas tonfisk (i vatten) majonäs, pressad citronjuice och kryddor. Blir mumma på just knäckebröd eller rostat bröd! Annars har jag städat och donat!

I morgon kommer sambons  kompis och min storasyster hit! Blir träning och sedan grill kväll med ngt gott att dricka! Den nya Xider begränsad upplaga med smak av hallon är ju god som tusan :)

Singin Bee står på i bakgrunden....ngt program där de tävlande ska sjunga rätt slut på låtar! Sånt där härligt pinsamt man kan titta på i ensamhet!

Nepp nu blir det till att slänga sig i soffan! Puss på er från...

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0