Välkommen Hero Daytona

Hero Daytona! Vår alldelles egna expert på hur män tänker! Jag vet allt om män redan, så jag har inga frågor. Haha!! Nä, nu ljög jag... Men jag återkommer å hoppas att kvinnfolket passar på å ställer massa frågor! Vilken chans!

Varför tänker ni inte som kvinnor, det hade vart enklare att förstå er då....Känn dig inte tvungen att svara, det var mer ett konstaterande;)


Jag fick sova bättre inatt, antingen var jag så slut att jag inte hörde nåt, eller så har katterna vart lugna. Halleluja!
Träffade en kompis igår å tog en fika och en promenad. Höll på att blåsa bort...Hallå, jag hoppas inte att veckorna som varit, var SOMMAREN. Lova att det blir mer sol!!


Kommentarer
Postat av: blondie

hehe. e du inne på skinner- behaviourismen?

2008-06-11 @ 11:41:48
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0