What a day!

Idag har jag varit på arbetsförnedringen, hon tyckte jag gjorde allt jag kunde....bra e jag :D Efteråt vart det en kycklingburgare och nya bikinitrosor som inhandlades!

Läste igår på ett tjejforum att man kunde sola med olivolja för att bli brunare....var ju tvungen att testa...såg ut som en inoljad Gunther men men ;P Tyckte allt att det tog lite extra!

Har ni några bra tips?

Längre fram ska jag testa Hawaiian tropic tanning oil.....hoppas inte den luktar fööör mkt kokos.....vill inte gå runt och lukta som en annan kokostopp......återkommer med recension!

Jaja peace out pimps and hoes ...pöss från Lillen! ;D





image53

Kommentarer
Postat av: storasyster

Hehe, roligt att nästan bara vi kommenterar varandras inlägg...såg åxå på forumet; en tjej solade sig med olivolja+citronsaft+lite salt...testa det, å säg hur det gick!! Hahaha.
Ni andra; vi älskar att läsa era kommentarer-meeera tack!!kram syster å jag.

2008-06-03 @ 17:23:53
URL: http://systerochjag.blogg.se

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0