World! Piss off!

Jag e trött i kropp och själ, jag e trött på alla, jag e trött, trött, trött!

Vad är meningen med livet egentligen? Gå upp, äta, jobba, sova, om och om igen!

Vad gör dig glad?

Jag längtar efter solen, jag längtar efter något att se fram emot, jag längtar efter att få känna att något är meningsfullt! Jag vill hjälpa andra! Jag vill ändra på den här skrämmande, sjuka världen. Men jag känner mig så liten, så jag går och lägger mig igen!

Tro nu inte att jag ska gå och hoppa i sjön eller nåt! Jag vill bara skriva av mig lite! Jag har såååå mkt att vara tacksam för, men jag mår dåligt av andras bekymmer. Just idag känns det som jag har hela världen på mina axlar! Jag måste få känna så här....du med! För att vi ska orka ta nya tag igen. För människan är en envis varelse och det sista som överger oss är hoppet.

Eller hur?! Allt löser sig till det bästa! Jag ska ta nya tag.....bara inte just nu!






Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0