Barnmat!

Var och handlade lite grejer till grillkvällen imorgon! Min kompis, hennes sambo och deras dotter kommer. Så jag var ju tvungen att handla mat till deras lilla knodd med. Det fanns ju hur mycket som helst att välja mellan, vad ska man ta? Efter många om och men frågar jag en mamma som botaniserar bland bebismaten.

- Ehh...mhm.....alltså kan bebisar dricka juice? (Hon blir ju törstig med)
- Ja det är klart dom kan! (hon kollar på mig som jag är dum i huvudet)
- Heheeeee, ja det är klart, tack!  (skrattar jag fram lite nervöst)

Hur fan ska jag veta det.....är det självklarheter? Jag vet inte vad som är bak och fram knappt, jag har aldrig bytt en blöja. Jag hoppas bajsmaskinerna kommer med en manual annars skippar jag nog det!

Jaja nu är det inhandlat iaf. Jag har även hunnit att plantera i trädgårdslandet, var ute på långpromenad och körde lite styrka och på crosstrainern *puh* Tro inte att jag är vältränad eller ngt, men jag hade velat vara......äsch beach 2008 är snart slut ändå! Nu slappa! Ha det gott damer och herrar!


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0