bikini

Solen fortsätter skina, helt underbart! Har kollat lite på nätet efter en ny bikini, men hittar ingen i min smak. Blir att kolla i affärerna istället, vilket e bättre också. Så man kan prova i dom underbara provrummen med helkropps-speglar...eeuuww.

Ska ha en vanlig svart, men e sugen på nån mumsig mörkröd, eller hallonaktig färg med. Älskar starka färger! Ännu snyggare när man fått solbränna såklart!

Använder min röda mest, ibland den guldiga " Jag-borde-vara-i-medelhavet-för-den-e-lite-too much-för-sveriges- stränder-bikini." Fast storleken är fel på byxan. Om jag bara drar dom lite uppåt så vips ser det ut som en baddräkt, hahah!  Jag har nog inte så stor bak som jag tror...

image18

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0