Blöt katt!

Tvättade precis Ludde i diskhon....tvättar man honom i duschen blir han helt oreglerig :O

image13

Stackars blöta misse :D



Annars har jag städat, solat, handlat mat och snart tänkte jag baka lite! Ni får se resultatet sen! Mumma! Köpte färgat papper idag. Har torkat vitsippor, så det blir inplastade bokmärken till mig och mamma....pyssligt värre! Just det ska tona håret med....blir ju helt ljust i solen ju! Hur ska jag hinna med allt? Jaja vi hör senare! Puss på er snyggingar!

image14


Utsikten från vårt hotell i Grekland, fint!



image15

En till bild från hotellet!



Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna får mig att längta till Cypern!!!! puss o kram

2008-05-27 @ 19:09:27

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0