hälsosamma liv

Lilla råtta, du tänkte tanken iallafall, å du har rört massa på dig! Själv har jag laaaatat mig mest hela dan.  Orbitreken hånflinar mot mig varenda dag å jag blänger surt tillbaka. Å sover vidare.

Sömnen är inget vidare på nätterna, gnisslar mina tänder å vaknar under täcket som ett litet murmeldjur, ungefär varannan timme. Stressrelaterat e det, men inte lätt att slappna av när man redan har blivit så spänd...Man borde ta hand om sig själv i ett tidigare skede, lyssna på varningsklockorna innan man blir sjukskriven.

Nu e det som det e, å man får göra det bästa av situationen. Vissa dagar är lättare, vissa svåra som satan.

Imorgon e en ny dag, kanske ska jag ge orbitreken en chans till?! Motion ska tydligen vara nyttigt.......






 


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0