Jaha!

Försökt att få in våran header, gick inte! Killens kompis får hjälpa oss helt enkelt! Grr....vill själv!
Nämen oj börjar jag med att gnälla idag igen :P Sorry, har en liten svacka tror jag! Jag vill ha något kul att se fram emot, allt känns så osäkert för tillfället.

Aja, idag har jag fixat och donat här hemma, sopat altanen, krattat grusgången, tvättat, strax tänkte jag gå ut och meja ner lite gräs som alltid blir kvar på kanterna efter gräsklipparen. F_n va händig man kan vara! :D Annars händer det inte så mycket tyvärr...bälgar kaffe och sitter här och tjatar! Vad gör ni själv? Idag tänkte jag börja mitt nya hälsosamma liv! Men allt jag tänker på är godis, kakor och choklad ge mig ge mig ge mig!

image10

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0