Rapport för dagen

Jaha så var man bloggare då! Är det nu dom stora pengarna ska börja rulla in? Hade kunnat behöva det så mycket som jag har shoppat de senaste dagarna.....men det va fynd ju!

Idag var jag med min sambo på vännens nyöppnade lunch restaurang....super smarrigt! Det fick bli skaldjursgryta! Yummie! När vi kom hem fick jag packa upp resväskan från Greklands semestern, åk aldrig med Apollo säger jag bara. Resan var inte helt bra och när vi skulle ringa och klaga så fick vi svaret att ringa på måndag. Varför ska man jämt bli runtskickad? Insider nästa alltså grrr! Nu sitter man och bloggar och dricker drinkar. Glidigt värre.

Min syster norpade det första inlägget och för er som inte förstått det så är det jag som är 25-åringen....haha det låter verkligen som en gärningsmanna profil. Jag är INTE snäll och är ändå inte med i tidningen! Hur som, nu babblar jag bara massa! Ha det gott kära gäster! Nu ska jag sätta på Håkan Hellström på högsta volym, drömma om Hultsfred och pimpla lite till....peace out!


image2

Hello Kitty...tell me how U doing?

Kommentarer
Postat av: karro

ha en fortsatt trevlig kväll! :D
kram

2008-05-23 @ 22:09:47

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0