Söndag den värsta dagen

Sov typ inget inatt mådde illa och det värkte i hela kroppen......ska man aldrig bli frisk! Blev väckt av två elefanter som brötade i köket och fick motvilligt kliva upp för att dra till stranden. Man fick lite färg trots blåst och moln....yes! Sedan vart det lite kaka och kaffe, innan min kära sambo kom och hämtade mig! Nu har jag vräkt i mig alldeles för mycket godis och kollat på filmen 21. Den var helt ok, inte så förutsägbar som alla andra amerikanska filmer! Helt klart värd att hyra i alla fall. Blääää för söndagar asså.....annars brukar jag ha ångest för att behöva gå upp tidigt för att dra till plugget. Men nu när man e hemma på dagarna känner jag ännu mer hur mycket jag behöver hitta ett jobb. Jag har precis utbildat mig till bagare/konditor och har än så länge bara jobb ett par veckor i sommar! Fan fan fan... måste lösa det här nu! Man vill ju INTE ta vilket skit jobb som helst heller, det är inte därför jag har slitit arslet av mig för att klara den här utbildningen. Aja ska sluta tycka synd om mig nu! Så vad tyckte ni om Eurovision igår? Personligen fattar jag inte vad som hände? Sverige förtjänade att komma bland topp tre i alla fall.....rövhatt också haha :D

image7
 
Det kanske hade gått bättre om de här stiliga karlarna hade tävlat istället *fniss*




Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0