Suck!

Som svar på dj´s lilla klipp: Jag gillar verkligen inte grekisk musik. Speciellt inte efter våran mardröms semester! När jag låg i sängen och vreds i plågor, magsjuka orsakad av grekiskt vatten (smart att dricka kranvatten *not*) spelade dom grekisk musik på högsta volym......plink plonk plink plonk! Jag avskyr faktiskt all habibi yalla musik....det låter gapigt, falskt och bara störande! Sååå nu pratar vi om något annat!

Idag är jag hemma hos mammi med Dj och dom blev jätteglada över alla grekiska presenter dom fick! Ouzo bland annat.....wieheee party! Idag låg vi vid havet och solade, sen vart det middag. Vin, räkor, färskpotatis, lax m.m. yum yum yum :D I love me some food, big time! Nu ligger vi och slappar sen blir det brädspel och eurovision song contest. Vem tror du vinner? Jag vill att Sverige kammar hem det.....men tror på Ukraina eller Grekland (blä) Nee nu får man väl vara lite social! Puss på er! P.s. Katten på bilden i förgående inlägg är min lilla misse, isn´t he cute ;) D.s.


image4

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0