Tjipp!

Idag har det varit så fint väder, man kan ju inte göra annat än att njuta :D

Var vid stranden idag och plockade stora stenar, ska måla dom som nyckelpigor och flugsvampar, för att lägga ut i trädgården. Verkar inte bättre än att man har blivit en hemmafru hahaa.....måste få det där restaurangjobbet.

Annars har jag och killen börjat gräva upp trädgårdslandet....pest och pina.....gick och gjorde smoothie åt oss istället och lät honom gräva *tihi* Nu börjar det knorra i magen igen.....ska bli köttfärspaj och sallad till middag.

Det enda jag pratar om är mat jag vet :P Men mat är verkligen min stora passion, läsa recept, baka m.m. Vilken är din stora passion? Förresten för er Camilla Läckberg älskare, såg i affären att hennes nya bok Sjöjungfrun har kommit ut idag *jippie* Jag är beroende av hennes böcker, grymma! Nepp nu mat....later mi amigos! :D


image21

Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0