" vem är du, vem är jag " Arga salmonella hö hö

Bortsett från att jag emellanåt töntar runt i töntringen tänkte jag beskriva mig själv lite.
Dj - 35 åringen, inte alltid så mogen ( det märks väl redan ) bor hundratals miljoner mil ifrån min kille, har absolut inte nån karriär, men tänker ofta på att det skulle vara trevligt att ha en. Haha.

Gillar musik, alla möjliga sorter, å gärna lite utländsk sådan. Lillstrumpa kommer älska att jag lägger in lite sån musik då och då!  Muahahahaha!

Vi skiljer oss åt en del när det gäller musik, män å mode, men annars är  vi av samma sort. Lite ironiska å snurriga.

Gillar second - hand shopping, musik, min älskade dator, min familj, havet, sooolen! Kan inte leva utan sol å värme! Allt under 20+ är löjligt!

Lipar till det mesta, ler en hel del. Fantiserar, drömmer och som en äkta fisk svävar jag på fluffiga små moln:)


Nu frukost, see u later! Ciao.

P.s Detta klipp tillägnas lillstrumpa. Enjoy! D.s


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0