Äsch...

Som vanligt har latmasken hälsat på, den gör så jag inte får ngt gjort och det e väldans svårt att göra sig av med den. Har du ngt tips för latmaskar, hör av dig snarast ;)



Jag vill INTE städa, så jag sitter fortfarande vid datan, Ludde kom in förut och kollade sig förvånat omkring.

Vaaa? vart e dom små störande ungarna frågade han
Dom åkte hem förut, när du låg och sov ute i korgen
Okej, jag lägger mig en stund till....kurr kurr!

Haha så lät det i mitt huvud i alla fall!

Om man skulle uppfinna ngn slags dammtrasor och sätta på hans tassar, allvarligt han gör inget annat än äter och sover :D

Nee nu ska jag fortsätta och göra inget, hörs senare!



Kommentarer
Postat av: mum

han blir mer o mer lik Gustaf!!!

2008-11-28 @ 06:43:26

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0