Gnagare och mat :)

Somnade vid 23 igår, med stora öronproppar instoppade i mina små öron:)
 Det e vid den tiden pissarna leker som mest, men definitivt inte när jag e som mest pigg. Somnade rätt gott och vaknade strax efter 5 av Cezars gnagande. Aouuutch!
Undrar verkligen om det e tandköttet som kliar, eller om han blivit besatt av en demon, hehe!



Usch, jag måste ta mig ut i regnet och åka å handla mat. Vad blir det för middag tro? Kanske ska laga nåt nytt. Eller t.om baka bröd...har jag inte gjort på minst 10 år!

Vi får se vad det blir. Ses sen, puss å kram



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha...va...du...baka...bröd? Man upphör aldrig att förvånas, syns imon o ringer sen kanske...ehh puss!

2008-11-11 @ 16:44:06

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0