Grattis!

Grattis till mig :)

Har ätit hamburgare och fått present av sambon, förutom den fina hushållsassistenten jag fick för ett tag sen, så fick jag den där Marilyn Monroe tavlan jag ville ha! Så nu pryder den väggen i Luddes rum. Sen ska vi äta tårta, mums! Tänkte göra ngt nytt så jag har köpt marängbottnar som jag ska varva med vaniljglass och grädde (kanske skivade bananer) sen ska jag strö daimkulor på toppen, blir nog gott!



Japp nu blir det nog inget mer inlägg idag.

Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: megasyster

Grattis på födelsedagen!!!Puss på dig!

2008-11-20 @ 14:36:12
Postat av: Tina

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Yttrligare ett år närmare 30 hihi ;0)

2008-11-20 @ 15:42:33
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0