Hej!

Nu har man varit lite effektiv idag iaf. sökt jobb, skickat mail m.m.

Vad har ni för er då?

Visst e det tråkigt att va nere Storasyster, men ibland måste man må dåligt för att veta när man mår bra, det löser sig för oss, det vet jag! :)

Positiv, positiv, positiv! Jag ska le tills jag blir glad på riktigt!

En rolig sak, när jag var hos tandläkaren senast så satte hon in två fingrar i munnen för att kolla mitt bett (?) och då var tydligen mina käkmuskler starka på elitnivå. Jag kanske e otränad, men mina käkmuskler e farliga...hahahaha :D

Så blir det när man gnisslar och biter ihop! Så egentligen borde man gå med öppen mun, men då kanske man får en okänd snopp inkörd, som Linda Skugge sa angående dagens hemska syn på sex och vad som e okej.


Skämt åsido, visst e det hemskt att man ska vara rädd för att gå ut på kvällen, att inte kunna ha på sig det man vill, ständigt känna skräcken att bli påhoppad.





Överfallsalarm och spray borde alla kvinnor ha!

Ta hand om er



Kommentarer
Postat av: Daniel

Jisses vilken stark käke du har! Imponerad!

2008-11-19 @ 13:45:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mum

...plus kanske gå nån självförsvarskurs...

2008-11-19 @ 18:05:51
Postat av: storasyster

eller vässa naglarna som vi sa! Skriv ett inlägg om det skrutten!

2008-11-19 @ 19:46:02

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0