Helgen som var...

Oj vad tiden går fort! Helgen var jättetrevlig, med hela familjen samlad! Tyvärr blev det dåligt med foton, glömde av att ta helt enkelt!
Fick ett par goa, varma strumpor av mum, ni vet såna där tå-strumpor! Så söta.



Det börjar kännas som vinter...och det märks när alla omkring en blir förkylda! Känner att det e på gång hos mig också. Huvudet känns tungt . Nåja, jag blir bara sjuk 2 gånger per år, så jag ska inte klaga!

Denna veckan har jag inget inplanerat...kanske shoppa present till lillasyster, om ett par veckor e det hennes tur att fylla år! Hela 25 ;) Vad önskar sig fröken?

Köpte förresten detta gulliga salt och peppar-par! Hihi. Kääärlek!




Självklart lite foton på mina älsklingskillar!


Katterna trivs hos mamma :)

Ska käka lite frukost nu, vi ses sen!


Kommentarer
Postat av: mum

TACK mina underbara, generösa, och omtänksamma döttrar och deras lika underbara respektive för er underbara gåva!!! Jag kan fortfarande inte fatta det!!!! Masssor med pussar och kramar till er alla!!!

2008-11-05 @ 11:05:40
Postat av: Lillasyster

dom e så söta bebbarna och vilket gulligt s och p kar, ett sånt vill jag ha i present heheee, men egentligen spelar det ingen roll, d e bara roligt att se er. puss puss

2008-11-05 @ 11:45:38
Postat av: Lillasyster

vassego mum det e du värd...puss!

2008-11-05 @ 11:46:22
Postat av: storasyster

Kom igen, vad önskar du dig lilla? S&P kostar bara 35:- på klädkällaren:)



Mamma, du e värd det bästa!

Puss på er!

2008-11-05 @ 11:51:09
Postat av: Lillasyster

Ja det räcker gott o väl, jättesöta ju! Puss! :)

2008-11-05 @ 12:35:07

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0