Hoho

( Jag tänker inte utmana fler...Haha! Busigt va?! )

Idag var mamma förbi på en fika, hemskt trevligt! Katterna sov hela tiden...Den ena förvandlas ibland till ett litet monster! Han gillar att bitas - förmodligen e det hans bäbiständer som kliar.
Men på nätterna bits han vart han än kommer åt! Det e inga små nafs vi pratar om, han bits hårt! I mina armar, ben, lår. Riktigt drar ut skinnet på en, och håller fast med en järngrepp, haha!
Kanske därför jag drömde mardrömmar - att katterna nästan bet ihjäl mig. Huh!





Kommentarer
Postat av: Tina

Usch vad läskigt haha. Tänker på katten i filmen jurtjyrkogården nu uuuääh.;0)

2008-11-10 @ 19:37:22
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: mum

vilken rolig bild på Ludde egentligen; ser ut som han gav fingret åt nån eller nåt, eller hur!!! eller va?! pusss

2008-11-11 @ 08:20:21
Postat av: Lillasyster

Haha mum det e INTE Ludde,fast d e ju likt, bilden e photoshopad m jue :D Puss!

2008-11-11 @ 10:02:01
Postat av: mum

Haha!! där blev jag allt lurad!!! pussss

2008-11-11 @ 10:09:00
Postat av: storasyster

Haha, mamma! Jag hittade bilden på nätet!

2008-11-11 @ 11:50:20

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0