Jag fick en inbjudan:)

Japp, jag har nog världens bästa lillasyster! Hon e så omtänksam och generös! Med sig idag hade hon lite gott, kexchoklad, clementiner och nybakat bröd. Mumma! 
Å så fick jag ett kuvert, med en inbjudan! Haha, glad jag blev!
Så imorgon åker vi dit, grabbarna och jag! Ska bli kul! Puss på dig min lilla skrutt! <3 <3 <3


Goddag! Jag och Ludde inbjuder dig, Cezar och Zingo på besök i vårat gods.
Bifogar 100 riksdaler för färdbevis hit! Förslagsvis fredag.
xoxo



Syster & jag


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Haha...roliga bilder :D Klart jag måste ge igen lite för allt jag fått när jag va liten hehe! Puss!

2008-11-06 @ 18:43:34
Postat av: Lillasyster

Hahaaaaaaaaaaaaaaaa det va jag o inte du som skrev...ehh lite trött! Puss! :O

2008-11-06 @ 18:44:27
Postat av: storasysterellerlillasyster

hahaha

2008-11-06 @ 20:10:00

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0