Jippie!

Såg ni vilken kul present jag o storasyster fick, men lite nervös e jag, vågar inte ens ta mig upp på vinden eller höga rulltrappor haha :D

Annars så va kalaset jätte trevligt, fick blommor, lotter, benvärmare, smycken, prydnadssaker och money pixen :)

Nu återstår ännu mer städning efter kalaset eller rättare sagt allt bus småkatterna hittat på, kattsand, jord, smuts överallt! Men det e kul att dom e här, så det gör inget!

Buhu jag e all by myself, sambon e borta till fredag natt och storasyster åkte tidigare idag!

Idag ska jag

Städa
Träna
Kolla på någon bra film och skaffa en ljudbok (Håller just på att lyssna på Camilla Läckbergs kortroman)
Ta upp och lägga in ren tvätt
Borsta Ludde och kela med honom (Han va så sur över att småkissarna va här att han kissa på soffan)
Söka jobb
Läsa GT och Fredag





           Titta vi har något gemensamt Camilla Läckberg och jag hihi!


Japp det var det som va planerat idag, just det sambon spelade på hästar, ska se om vi vann ngt!


Kramen



Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0