John Blund suger!

Ja, vart e han och hans sömnströssel?! Inte på min gata iallafall! Fortfarande vaken å kl e snart 01.00.


*Jon Blund har med sig två sömnparaplyer, ett svart för stygga barn och ett färgglatt för de snälla. Han har även med sig en spruta med söt mjölk som han kan spruta in i ögonen på barnen. Då blir de så tunga i huvudet att de somnar.

Låter som värsta mjölklangaren! J.Blund - shame on u! Trodde han var schysst.



Ska försöka sova nu...katterna e lugna för länge sen. Kolla sov-ställningen!




Ehh jo, jag har en 70-tals soffa å tv. Funkar det, så funkar det! Det betyder inte att jag gillar det ;)
Natti, sov gott, vakna torrt! Rimmar inte men ändå....

* Såg ju sen att det finns FLERA  J. Blund. My bad! :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Tina

svar: Hehehe. ;0)

Jo jag har kollat upp lite plumpers som ska vara bra men kruxet är att dom som funkar är så jäkla dyra, runt 300-400 får man betala för dom(!!)

Får se om man kan fynda nån på tradera kanske.

2008-11-14 @ 09:53:32
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Lenita

ja john blund sköter sej inte alltid så bra..tänk omman var katt!! bara att lägga sej som man hamnar och sen bara vara nöjd så!! lyx!! katter har de fan för jävla bra =) kram

2008-11-19 @ 15:42:39
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: storasyster

Katter har det gott! Ser ut så iaf!

2008-11-19 @ 19:44:41

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0