Mini shopping!

I morse va jag hos Storasyster en sväng, sen åkte vi till Rusta och köpte mattorna och prasselgömman åt Ludde som jag visade i ett tidigare inlägg. Sen vann jag två nagellack för det blygsamma priset av 1 krona på Tradera :D



MATTA TOVE TURKOS 60 CM RUNDMATTA TOVE BEIGE 60 CM RUNDMATTA TOVE TURKOS 60 CM RUND

   Nagellack                      KATTGÖMMA PRASSEL 59X39 CM



                                                        
Prasselgömman verkar va för liten för fetknoppen Ludde att vända sig i, men det kanske går ändå :D

Annars har det inte hänt mkt! Lovade att cykla med sambon imon, tidigt, gäsp :O Annars måste jag fixa här hemma och hallen måste bli klar!

Kameran e fortfarande utlånad, känner mig tom utan den.

Hörs sen!

Ciao





Kommentarer
Postat av: storasyster

Då kan mina pöjkar ärva prasselgömman sen;)om Ludde nu e för tjock...

2008-11-13 @ 15:26:54

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0