No motivation!

Storasyster e kass på att blogga! Snart tar jag över bloggen helt muhaha!

Men nu de senaste har jag inte haft ngn motivation att blogga, ledsen för det! Den röda tråden fortsätter även här hemma och med det sociala! Jag har ingen lust, allt känns så trist! Märker nu att det här blev ett väldigt gnälligt inlägg, men ni får stå ut med det.




Vad gör ni för att ta tag i saker? Kom igen ge mig lite tips! Det enda som jag gör och e mästare på är att skriva listor över allt och inget. Minnet e inte heller det som det ska va!


Nee nu ska jag ringa och höra vad som händer med Ludde bubbens försäkring.

Arrivederci!



Kommentarer
Postat av: SANAZ

Hehehe näe har du? :) Va roligt då att du hittar ngt intressant som gör att du kommer tillbaks :D



Hehehe det där med att skriva listor är sååå jag!

2008-11-18 @ 14:48:22
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kaffe å choklad brukar ge krafter!!

2008-11-18 @ 15:12:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0