Scenskräck!

Hellu! Nu e det bara dammsugningen och en tvätt kvar!

Mailade fram och tillbaka med en trevlig tjej på ett företag idag, de skulle göra ett program på tv. Hon ville prata mer med mig för hon tyckte jag hade vettiga åsikter! Det var flera andra hon pratade med också så klart! Men jag fick panik! Tv+Social fobi är lika med skräcken :O Så jag tackade nej!





Det e synd, för jag hade verkligen velat framföra mina åsikter och sitter och grämer mig nu, men vad ska man göra!

Någon gång i framtiden kanske jag blir av med mina fobier och negativa tankar, det måste lösa sig :)

Japp ville bara uppdatera er lite, hörs senare!



Kommentarer
Postat av: megasyster

Spännande!Vad handlade det om?

2008-11-13 @ 17:10:27
Postat av: Lillasyster

Njaee...tackade nej så så spännande e det väl inte längre heheee :) Det handlade om arbetslöshet! Puss!

2008-11-13 @ 17:40:29

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0