Min dag...

Oj,oj - vintermörkret gör sitt och bloggen blir lidande...Har ärligt talat vart rätt sänkt, som många andra e denna tiden på året. Höjda räntor, sänkt sjukpenning, pms och mörker e ingen bra kombination!

Men, men, nu så fick man lite pengar! Har vart och shoppat presenter till lillasyster, hoppas hon gillar dom! Vi ska till henne en sväng imorgon!
Shoppade även till mig själv; bh & trosor från H&M, 50:- Tjejen i kassan frågade sin kollega ifall det verkligen kunde stämma - vilket det gjorde! Hallå - fyndkvinnan har ni här!! Klart det stämmer!
Enkelt och fint fynd!



Traskade till ÖB också, köpte en peeling, av Medelhavsoliver. Alltså inte vilka oliver som helst! Medelhavsoliver!
Haha! Whatever...hoppas den gör nån nytta, den luktar gott iallafall!




Morgonen började sådär...vaknade vid 6, gav pissarna mat, gick in i köket för att brygga kaffe och ta morgonens första giftpinne. Har alltid dörren stängd och fönstret vidöppet ( så inte C och Z behöver lida av mitt nikotinberoende )
Rökte, tog min gigantiska kopp kaffe och skulle smita tillbaka till vardagsrummet. Katterna äter ju...hah!
Öppnar dörren och swish så tokspringer Cezar in i köket! Jag blev helt hysterisk - tappar ut halva kaffet för att springa tillbaka och stänga fönstret - innan han hoppar ut genom det - slår i en tå i köksbordet och tappar en fjärdedels nagel...Han blev jätterädd och kutade tillbaka, Zingo tittar förskräckt upp från matskålen och fattar ingenting och min tå värker fortfarande...Kanske kommer den trilla av, nageln, haha!

Dagen började illa, men lite egoshopping gör en på bättre humör eller hur! Plus att mina bäbbar ger mina tråkdagar lite mera action ;)

 
Zingo under "leklådan Tuborg Gold" och Cezar i "Luddes avlagda lektunnel"
Förresten förstora bilden...i leklådan finns diverse mjukisdjur, men åxå en nagelfil. Det verkar vara nåt med katter och nagelfilar-dom älskar den!


Kommentarer
Postat av: Tina

svar: Äsch sånt där är ju lite löjligt egentligen och nästan lika irriterande som kedjebrev haha.

Så NEJ ni behöver absolut inte nominera nån. ;0)

2008-11-25 @ 20:29:11
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: mum

Alltid lika roligt att läsa dina "skojiga" och humoristiska och "målande" inlägg! pusss

2008-11-26 @ 07:24:38
Postat av: Lillasyster

Aj stackars tå :O Saknar bebbarna massa, vilken sööööt bild med leklådan haha!

2008-11-26 @ 10:41:33

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0