Utmaning

Vi har blivit utmanade av vår söta kusin Natalie!

Så här går det till;
Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

7 st? Oh...läser inte så många bloggar...ska länka hej vilt:) Ja! Ska länka till "kändisar" och se hur många som svarar!

Storasyster;

Har sovit i fyllecell utan att vara full. Vi behövde en sovplats nattetid jag å storasyster, på våran tripp i Danmark! Dansk polis e schysst!

Jag har sovit med öppna ögon! Gör alltid massa i sömnen-tafsar, pratar, gnisslar!

Gråter lätt flera ggr i veckan-oprah, bröllop, orättvisor...lipsill.

Har fler gråa hår än jag vet - färgar håret för ofta. Men jag gillar mina gråa hår!

E grym på rockring!

Hatar matte!

E nog egentligen inte 35- mamma e också dålig på matte!

Jag utmanar; Fadde , Sanna.







Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0