Utmaningen!

Japp...Storasyster får utmana...jag läser inte heller så många bloggar, glömmer bort och kollar då o då istället!

Men 7 saker kan jag väl berätta!


Har varit med i en uppsättning av Grease och massa andra teaterföreställningar när jag va yngre
Red mellan jag va 6-16, har haft "egen" häst och har t.o.m. ridit in 2 stycken hästar
♥ Älskar mackor, kan äta det till frukost, lunch, middag
♥ Lider av social fobi, generell ångest, tvångstankar och är ändå "normal" vad det nu är!
♥ Jag är utbildad inom Textil-mode-design och Bageri/Konditori
♥ Jag är extremt höjdrädd och blir yr när jag står på stegar
♥ Mina tre främsta positiva egenskaper: Omtänksam, Konstnärlig, Rolig






Kommentarer
Postat av: Tina

Jäklar vilka coola glasögon, du ser ut som en riktig filmstjärna! :0)

2008-11-10 @ 11:18:14
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilken härlig idé att blogga ihop med sin syster! :) det kanske vore något! Jag har dessutom två att välja mellan, eller varför inte alla tre? :) Nu fick jag en idé! Tack, haha! :)

2008-11-10 @ 21:23:08
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: storasyster

Älskar den bilden!

2008-11-12 @ 07:41:13

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0