Va f_n...

...hur ska man kunna hålla sig positiv, när ALLT går fel?

VARNING FÖR GNÄLLIGT INLÄGG

Mp3 spelaren jag köpte har kassa program som inte fungerar, så nu kan jag inte anv den hur fin den än e, det suger, jag har massa musik jag vill lyssna på medans jag tränar.

Gymmet spelar skit musik och alldeles för lågt, men igår när vi till slut gav upp om att få ngt att fungera och skulle träna, då har gymmet stängt, sen krashade Adobe också.

Diskhögen går till taket och så ska man orka träna och veckohandla idag med! Suck!



Inatt somnade jag fyra för det va ngt asswipe som va utanför och körde fram och tillbaks 4-5 ggr kl tre på natten, det va ingen taxi och det bor bara gamlingar och barnfamiljer här, blev skitskraj och somnade av utmattning med både läs och nattlampa tänd. Sen var det ju svinkallt också trots att vi hade eldat, så jag fick sova med två filtar och två täcken, burr!

gvzsdfhfhxjlvhvhjkjhkzxvzhlcvjhzhvxv......gaaaaaah!


Hoppas det e bättre med er?

Kramen!







Kommentarer
Postat av: mum

Ojojoj!!!! Vissa dagar ääär hopplösa!!! pusss

2008-11-23 @ 16:32:50
Postat av: Kim

Vi är 2 som har sånna värdelösa dagar nu.. o jag skyller aaaaaaaaaaaaallt på vintern :D

2008-11-24 @ 00:35:16
URL: http://lindbergkim.blogspot.com

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0