Bakom galler!

O.J. Simpson har blivit dömd för väpnat rån och kommer troligen att skaka galler ett antal år framöver, kanske för resten av hans liv. Jag kan inte påstå att jag är helt insatt i historian, men den mannen ger mig onda aningar, han verkar inte helt sympatisk.

De enda som grät över domen i rättsalen, var O.J.s syster och fru!

O.J.s och hans medbrottslings advokater, tänker överklaga domen och påstår att männen blev dömda pga deras hudfärg. Eftersom hela juryn bestod av "vita" människor! Skulle inte tro det! Handlar nog snarare om att rättvisa äntligen skippas!


För min del får dom gärna spärra in honom. Frågan e hur dom andra medfångarna kommer behandla honom. Med respekt eller avsky? Only time will tell!


Här kommer ett klipp från rättegången, alla har blivit ombedda att stänga av sina mobiler, vems mobil tror ni ringer?!









Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0