Bilder från helgen!

Jag har varit lite off, men i´m back! Här e lite bilder från helgen, med stora, stygga vargen och mina små grisar!
( Bilderna förstoras med muspekaren! )

    

Sedan jag fick katterna har jag blivit mer social! Jag tänker lättare på andras hälsa och välmående än mitt egna i allmänhet. Det e inte bra, jag vet, men i detta fall e det bra.
Jag röker inte överallt i min lägenhet nu, kissarna ska inte behöva lida-och jag röker kanske hälften av det jag brukar!
Jag åker och hälsar på familjen, vill inte att kissarna ska ha det hur trist som helst. ( Önskar att megasyster bodde närmare, man kan inte åka till El Stockholmo bara så. )
Jag går ut en stund på dan, för katternas skull...för mig själv?! Nje, tycker det e tråkigt att gå på promenad ensam. Med dom blir det knappast promenad iochförsig...mer pysch-pysch-kom här...utan framgång.

Bästa jag gjort på sista tiden-skaffa katter!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Japp dom har verkligen gjort dig gott! Som jag tror en hund hade gjort för mig, promenader, hundklubb osv. Ludde e bäst, men han mest sover o äter haha! Puss!

2008-10-23 @ 18:39:56

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0