Dagens nästan-så-att-jag-dog!

Hur många dar har jag haft katterna?! 4 dagar! Skulle gå på promenad med dom, och efter sisådär 3 minuter tappade jag greppet på ena selen och Cezar kutade iväg!
Ihhh!! Panik! Såg det värsta framför mig, såg en lila sele och en död katt på vägen och en stackars killkatt utan sin älskade bror.
Jag sprang runt som en tok och letade, sen  kutade jag upp med Zingo till lägenheten och ut igen.

Så ser jag ett lila koppel och en knubbig Cezar sitta på en bergsplätt!! Vilken lycka! Han satt lugnt kvar när jag närmade mig honom med en blick som sa; Vart tog ni vägen?
Jäklar vilken jobbig känsla. Man kan liksom inte tappa bort sin katt efter 4 dagar!
Nu ligger dom å sover och jag ska iväg å träna! Ciao

Storasyster

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar:

Det är som elevassistent till en femåring på förskolan. Alltså inte ett dugg kultur (jag är ju etnolog). Men jag tror att det hade varit himla kul.



Skönt att du hittade din lilla katt!

2008-10-02 @ 14:57:34
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: mum

förstår precis hur du kände det... vilken tur att han inte sprang sin väg...puss

2008-10-02 @ 17:24:30

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0