Din hatt den har tre kanter...

Tjipp! fick ett recept av äldsta storasystern på Tyroler bröd, så det håller jag på med nu, redan igår gjorde jag fördegen. Blir nog gott! :D

Medan brödet jäser ska jag slinga håret, med country colors slingor för mörkt hår, den e jättebra, sliter inte alls så mkt och det blir fina ljusbruna slingor!



Sen ska jag och sambon till city för att handla för festen imon och sen till mamma en sväng för att hälsa på storasyster och kissekatterna!

Japp det var väl det...imon ska vi upp tidigt för att städa området med grannarna, annars måste vi bet. 250 kr...känns lite onödigt :)

Hörs sen!

Kram!


Kommentarer
Postat av: megasyster

Hur blev brödet?

2008-10-10 @ 18:22:28
Postat av: Lillasyster

Jättegott,tog med lite åt mamma med :D tack för tipset, ses snart, puss! :)

2008-10-10 @ 22:24:58

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0