F´låt!

Våran kusin tyckte det var dålig uppdatering här! Jag ska bättra mig promise :) Hennes fina blogg hittar ni på http://www.natalieb.blogg.se/

Japp nu har man varit ute och gått i solskenet och kollat på alla fina löv. Kunde inte låta bli att äta bullar och dricka lite kaffe när jag kom hem...fy på dig Lillasyster! Defeat the porpuse lite grann, men va fasen! :D

Gjort klart en grej, jag lovade storasystrarna att göra, hör ni det? Ni svara ju inte när jag ringde ngn av er :P Haha!

Hösten har kommit nu på allvar, men än känner jag inte av ngn mörkerångest, dagarna har varit rätt ljusa än så länge!

Vad har ni för Er då?

På hösten vill man göra om både sig själv och hemmet! Här kommer lite tips på inköp från Inreda.com:

KitchenAid köksmaskin, i färgen björnbär (jag e kär) Pris: 5995:-

KitchenAid Köksmaskin, Björnbär - Tillbehör på köpet!
Kudde Rasta, i färgen Cyklamen, Pris 335:-
Kudde 45x45 cm, Rasta, Cyklamen
Kaffekopp med fat, i olika färger, Pris 100:-
Kaffekopp med fat, Metallic
Ljus Kronhjort, i olika färger, Pris 95:-
Ljus Metallic, Kronhjort

Japp så välkommna in hösten med lite färg, för en billigare prislapp är second hand butikerna ett säkert, personligare och miljövänligare kort.






Kommentarer
Postat av: Tina

Jag bara ÄLSKAR Kitchen Aid, vill ha en sån i turkos. Och alla andra apparater dom har med. :0P

2008-10-28 @ 18:40:44
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Tina

svar: Jo det ÄR samma sak men oftast använder man kholpenna för en lite hårdare variant som inte är så krämig. Just den här pennan heter dessutom kholpenna så därför använde jag det uttrycket. annars gillar jag att säga bara "ögonpenna". :0)

2008-10-28 @ 19:42:13
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Nuffa

RIktigt snyggt! Älskaar purpur färgen! Även fast jag inte bakar så värst så skulle jag börja göra det för den där maskinen Hah :D

2008-10-28 @ 19:43:35
Postat av: Lillasyster

Nuffa: Va kul att se dig här, visst e den "to die for" :D Har inte du ngn blogg?

2008-10-28 @ 19:48:57
Postat av: Daniel

Kom på nybakade bullar med färsk ko-mjölk ikväll om du har tid!

Å second hand e det bästa som finns, du har så rätt!

Jeps ska hälsa mormor hon e med på bulla kalaset ikväll!

2008-10-29 @ 16:06:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0