Fetish?

Precis som en av katterna jag passade i somras, verkar mina också fått en vattenfetish! Det senaste e att hänga i handfatet...badkaret e en gammal favorit. Jag dömer ingen, hehe...alla har vi våra fetisher..eller? Jag har nog ingen när jag tänker efter!? Mina katter har nog inte heller det - dom gillar bara vatten ;)
Såg ni programmet igår, om dom där riktigt stora kvinnorna som satte sig på folk? Män i huvudsak. Det e väl en fetish om nåt! Och dom där kvinnorna tjänade fett med pengar på att helt enkelt sitta på männen med hela sin vikt!
Ska leta reda på nåt småfolk som jag kan sitta på, haha!!

Annars har vi kollat på tv...jag åkte till Överskottsbolaget för att köpa en transportväska till katterna-såklart var dom slut...så det blev en kattleksak, en gurkburk och cucumber wipes (ansiktservetter)
Eftersom jag inte har nåt bättre för mig blir det bilder på det åxå!







Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha dom e så söta, ser REDAN större ut??? Typiskt att väskorna va slut! Btw ringde tidigare ida, inget svar! Puss! :)

2008-10-09 @ 22:52:03
Postat av: storasyster

sv; tvättat, vart ute och sen backaplan. du måste ringt då. oj, am i a feeder?

2008-10-09 @ 23:00:28
Postat av: Lillasyster

hahaaa nej inte tjockare större vuxnare menar jag :D



Okej men jag plingar imon igen då!



Puss

2008-10-09 @ 23:11:52
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar

Vilket fint namn på en växt. Den har jag inte hört talas om innan. Hade varit kul om du satte in någon bild på överlevaren. ; )

2008-10-09 @ 23:25:21
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! kikar in:) Godnatt!

2008-10-09 @ 23:27:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sötingar :)

2008-10-09 @ 23:42:21
URL: http://saganomsarah.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0