Halloween!

Okej jag e inte sen med fest och roliga kläder! Men det e inte våran tradition, svenskar gör verkligen allt för att få supa och barnen för att få godis. Okej jag kanske låter lite bitter, men visst e det väl så? :)

Jag har absolut inget behov av att fira halloween, men ändå rycks man med! Förra året pysslade jag här hemma och köpte godis åt grannbarnen. Fick tvingat på ett litet barn godis, sen var det ingen mer som kom. Så självklart slutade det med att jag åt upp nästan allt godis själv. Till helgen ska jag ju till mum, så i år skiter jag faktiskt i att köpa godis.

Här kommer en bild på Ludde och mina egengjorda marsipan figurer, dom får åka fram i år med :)




Kommentarer
Postat av: storasyster

Åh, de e ju så gulliga!!

2008-10-30 @ 14:45:45
Postat av: mum

Tack för du påminde!!! hade helt glömt av alla dessa barn som kommer att ringa på dörren för trick or treat! får köpa lite godis imon! förra året fick de några slantar istället!!!

2008-10-30 @ 16:51:39
Postat av: storasysyster

Din dörr ska jag knacka på...on det e slantar!

2008-10-30 @ 17:45:36
Postat av: Lillasyster

Haha tack storasyster :D Ja bäst du köper godis mum, annars äggar dom dörren :O Blää mår päck....hoppas jag blir bättre snart! Puss!

2008-10-30 @ 22:11:41
Postat av: storasyster

Ja,Hoppas du blir bättre snart skrutt!Hörs inon. Natti och puss!

2008-10-30 @ 22:17:21

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0