Konst?

Sitter å målar lite, men det e inte lätt med 2 kattungar som också tycker det verkar spännande...penseln på duken och katt tassar som försöker fånga penseln i varenda rörelse.
Det går trögt...måste köpa bättre penslar! Färg med.
Jag e inte så insatt i olika konstnärer - vem som målade vad - men det fanns en som målade helt underbara tavlor! Gustaf Klimt!

Lite skillnad mot en av de konstnärer vars tavlor jag e allergisk mot...uuuhhh...Lena Cronqvist. Sorry Lena, jag förstår mig bara inte på din konst.

Tror det blir att måla av en av Klimpts tavlor nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Nee jag vet hennes tavlor e grääääsliga! Hatar dom! Usch :)

2008-10-08 @ 16:36:59
Postat av: storasyster

å dessutom e hon utbildad konstnär...hmm.

2008-10-08 @ 17:09:37
Postat av: megasyster

Gustav klimt är en av mina favoriter med!!!

2008-10-09 @ 16:07:07

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0