Målarfärg och potatismos

♥♥♥ Grattis älskade mamma! Hipp hurra, hoppas du har det kul på resan! ♥♥♥




Hallå allihopa! Haft det bra?

Jag va och kollade runt i affärer med killen igår, sen åkte vi hem och åt kex, ost, vindruvor och inte att glömma salt and vinegar chips, åhh vad jag har längtat! Äntligen kom dom tillbaka i butik! :D

Idag promenerade vi i skogen innan jag blev anfallen av massa älgflugor...uähhh....sprang skrikande till bilen haha! Sen hem för att tejpa hallen för målning, inte helt förtjust i färgen, men det funkar! Sen stack vi och joggade, sen målning och nu? väntar jag på middag!

Puh!

Vad gör ni då?

Puss!


Kommentarer
Postat av: storasyster

älgflugor! Hatar do=! Fy fan vilket äckligt påhitt,bläääh!

2008-10-25 @ 22:28:05
Postat av: Lillasyster

ahh visst e dom...gå lägg daj...hehe nu måla igen....gäsp! :D

2008-10-25 @ 22:35:25
Postat av: Chiman

Tack STORASYSTER, det hoppas jag med! Kram och god natt!

2008-10-25 @ 23:59:09
URL: http://chiimans.blogg.se/
Postat av: Norrmalm.blogg.se



Ikväll klockan 20:00 avslutas tävlingen med tandblekningspennan.





Om du har varit med och tävlat så kolla in bloggen vid 8-tiden.



Ha en trevlig dag!

2008-10-26 @ 10:33:27
URL: http://norrmalm.blogg.se/
Postat av: mum

Tackar tackar, resan var över förväntan trevlig!!! pusssss

2008-10-26 @ 16:14:29

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0